Увійти

Ірина Федишин перемогла у загальнонаціональному проекті «Український формат»

24 серпня, на День незалежності України, відбувся фінальний концерт україномовної пісні «Український формат». Переможцем проекту стала Ірина Федишин із піснею «Серця стук».
Імена переможців, визначений за підсумками смс-голосування та оцінки журі, були оголошені 24 серпня в Києві на гала-концерті фіналістів «Українського формату». Фінальний концерт відбувся на Хрещатику і став подарунком українцям до Дня незалежності від організаторів проекту – галузевого об’єднання «Радіокомітет».
«Український формат» – це конкурс української пісні, який покликаний надати підтримку молодим виконавцям і віднайти нових зірок вітчизняної естради. Перший етап конкурсу тривав з 15 липня по 24 серпня. На проект надіслано понад 1000 україномовних пісень, з яких було обрано 8 фіналістів. З усіма піснями, надісланими на конкурс, можна ознайомитися на порталі проекту – ukrformat.fm.
 
«Для мене «Український формат» – це ще одне визнання і стимул активно працювати далі. Я дуже хотіла цієї перемоги і відповідально готувалась до неї, – ділиться враженнями після фінального концерту Ірина Федишин. – Я також активно популяризувала «Український формат» серед своїх прихильників у соцмережах і просила про допомогу у голосуванні. Сьогодні я щиро всім вдячна за підтримку. І особливо – організаторам конкурсу, завдяки яким мій трек «Серця стук» мали можливість почути величезна кількість слухачів». 
До складу журі радіоконкурсу увійшли: програмний директор «Наше радіо» Вадим Смілянець, програмний директор «Русское радио Украина» Валерій Сасковець, продюсер радіо «Люкс ФМ» Євген Фешак, директор Business Radio Group Євгеній Євтухов,  програмний директор «Радіо П’ятниця» Анна Свірідова.
Призовим фондом конкурсу стали кошти, зібрані від sms-голосування. Переможець отримав 50% призового фонду, «Радіокомітет» – міжгалузеве об'єднання, до якого входять найбільші радіохолдинги України – група ТАВР, «Український медіа холдинг», Business Radio Group, «Люкс»; мережеві рекламні агенції – Publicis Groupe, ADV Group, Group M, UMG та Radio Expert. 
Нагадаємо, що про запуск спільного радіопроекту з просування молодих українських виконавців стало відомо в червні під час зустрічі радійників з віце-прем'єр-міністром - міністром культури В'ячеславом Кириленком. Цей проект було презентовано як альтернативу ініціативі пана Кириленка з підвищення квоти української музики на радіо з 50% до 75%. У липні стало відомо, що конкурс українських пісень матиме назву «Український формат» і відбуватиметься в чотири етапи.

Авторизуйтесь, щоб мати можливість залишати коментарі